In Your Freedom - Hillsong Australia - 2007

I search for You God of strength
I bow to You in my brokenness
And no other King could have so humbly come
To save my soul and heal my heart

I have nothing more than all You offer me
There is nothing else that's of worth to me

And I love You Lord
You rescued me
You are all that I want
You're all that I need

I pray to You God of peace
I rest in You my cares released

In Your freedom I will live
In Your freedom I will live

I offer devotion, I offer devotion







Eu procuro por você Deus de força
Eu me prosto diante de Ti em minha fraqueza
E nenhum outro Rei poderia ter chegado tão humildemente
Para salvar a minha alma e curar meu coração

Não tenho nada além
Do que me ofereces
Não há nada mais
que tenha tanto valor pra mim

E eu amo você Senhor, você me resgatou
Você é tudo o que eu quero você é tudo o que eu preciso

Eu oro para Você Deus de paz
Eu descanso em você Meus cuidados libero

Em sua liberdade vou viver, em sua liberdade vou viver
Eu ofereço minha devoção, eu ofereço minha devoç

Postar um comentário

0 Comentários